upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leagas Delaney Praha

Škoda Yeti
Naše želízko v ohni

Klient Škoda Auto
Značka Škoda Yeti
Obor Auto moto
Produkce Bistro Films
Creative director Hermann Waterkamp, Michael Götz, Ole Kleinhans
Account manager Esther Gibbons
Režisér Curtis Wehrfritz

Prvního února spustí Škoda v České republice kampaň na omlazený model Škoda Yeti. Nejintenzivnější část integrované komunikační kampaň bude probíhat v průběhu února a bude využívat všechny kanály. Kampaň bude vedle produktu komunikovat spojení značky Škoda s Českým olympijským výborem a českými olympioniky. Na dalších evropských trzích bude model Škoda Yeti postupně uváděn v následujících týdnech.

Televizní kampaň bude probíhat z velké části ve spojení se sportovními přenosy. Nasazeny budou třicetivteřinové televizní spoty a desetivteřinové sponzorské vzkazy, a to zejména na České televizi a stanicích skupiny Nova a Prima. Televizní spot prostřednictvím několika krátkých příběhů ukazuje, že s vozem Škoda Yeti je možné zažit neobyčejná dobrodružství.

Ve všech dalších kanálech bude pracováno se stejným motivem jako v televizní kampani. Kampaň bude probíhat v tištěných médiích, konkrétně v denících, sportovních, společenských, life-stylových i automobilových titulech. Využito bude dvoustránkových, celostránkových, ale i netradičních formátů. V poměrně velké míře bude využito OOH, konkrétně billboardů, CLV, ale i méně tradičních formátů, jako například brandingu zastávek MHD, velkoformátových reklam, nebo polepů výloh vybraných prodejen se sportovními potřebami.

V komunikaci budou zastoupeny rádiové spoty i internetová reklama. Jako již tradičně bude významně pracováno se sociálními médii. Připravena bude například soutěž s QR kódy, nebo soutěžní hra ve speciální aplikaci na Facebooku.

Součástí kampaně bude také  aktivní účast na společném projektu s Českým olympijským výborem – Olympijský park Soči v Praze na Letné. K návštěvě budou návštěvníci zváni prostřednictvím televizní reklamy, rádiových spotů, nebo inzerce. Návštěvníci budou mít možnost vyhrát vůz Škoda Yeti.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy