Symbio Digital
Škoda Auto
Rapid Spaceback – Hyperlapse
- Online
- 2208
Klient | Škoda Auto |
---|---|
Značka | Škoda Auto |
Obor | Auto moto |
Produkce | Symbio Digital |
Art director | Alexander Gutt, Jakub Ryvola |
Creative director | Zdeněk Hejda, Mathieu Zylberait, Radovan Andrej Grežo |
Copywriter | Martin Svetlík |
Grafika/ilustrace | Jakub Ryvola, Narn Badmaev |
Account manager | Tomáš Prenek, Lenka Palová; Programátor: Martin Očenáš, Szymon Lesisz; Kodér: Jiří Váňa, Petr Urbánek |
Automobilka Škoda spustila integrovanou komunikační kampaň na nový Rapid Spaceback a digitální svět v ní hraje jednu z hlavních rolí. Na základě konceptu od agentury SinnerSchrader vytvořila agentura Symbio Digital na Rapidspaceback.com dvacet virtuálních testovacích jízd v lokacích po celé Zemi. Díky využití rozhraní Google Street View se můžete projet v kopcích San Francisca či nejužšími uličkami Bangkoku. Kromě dvaceti předdefinovaných testovacích jízd si lze vytvořit svoji vlastní kdekoliv na světě. A pak si objednat reálné svezení. Aplikaci je adaptována zvlášť pro desktopy, tablety a mobilní telefony. Projekt aktuálně ocenil čestným uznáním respektovaný portál Awwwards.com.
Komentáře