upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

SYMBIO Digital

Škoda Auto
Rapid Spaceback – Hyperlapse

Rapid Spaceback – Hyperlapse
Klient Škoda Auto
Značka Škoda Auto
Obor Auto moto
Produkce SYMBIO Digital
Art director Alexander Gutt, Jakub Ryvola
Creative director Zdeněk Hejda, Mathieu Zylberait, Radovan Andrej Grežo
Copywriter Martin Svetlík
Grafika/ilustrace Jakub Ryvola, Narn Badmaev
Account manager Tomáš Prenek, Lenka Palová; Programátor: Martin Očenáš, Szymon Lesisz; Kodér: Jiří Váňa, Petr Urbánek

Automobilka Škoda spustila integrovanou komunikační kampaň na nový Rapid Spaceback a digitální svět v ní hraje jednu z hlavních rolí. Na základě konceptu od agentury SinnerSchrader vytvořila agentura Symbio Digital na Rapidspaceback.com dvacet virtuálních testovacích jízd v lokacích po celé Zemi. Díky využití rozhraní Google Street View se můžete projet v kopcích San Francisca či nejužšími uličkami Bangkoku. Kromě dvaceti předdefinovaných testovacích jízd si lze vytvořit svoji vlastní kdekoliv na světě. A pak si objednat reálné svezení. Aplikaci je adaptována zvlášť pro desktopy, tablety a mobilní telefony. Projekt aktuálně ocenil čestným uznáním respektovaný portál Awwwards.com.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy