Fallon
Škoda Auto
Test Drive
- Online
- 2877
Klient | Škoda Auto |
---|---|
Značka | Škoda Auto |
Obor | Auto moto |
Produkce | Savage |
Creative director | Chris Bovill |
Režisér | Kit Lynch Robinson |
Natáčení nového spotu Škody probíhalo formou reality show, kdy hlavní hrdina netušil, co ho čeká, a jeho bezprostřední reakce snímalo 48 kamer. Spot má netradiční cestou představit kompletní modelovou řadu vozů Škoda. Automobilka předpokládá, že spot bude mít virální potenciál a rychle se rozšíří. Proto byl nasazen na YouTube a bude promován i na dalších sociálních sítích.
Spot budou mít k dispozici k případnému nasazení v televizi i jednotliví importéři, jelikož je možné ho libovolně sestříhat a promovat jednotlivé modely. Škoda Auto ale předpokládá, že hlavním kanálem zůstane alespoň v nejbližších týdnech internet, jelikož televize je v těchto dnech primárně využívána ke komunikaci nové Octavie, k níž brzy přibude Octavia Combi.
Fakta o natáčení spotu:
- 6 dnů
- 48 kamer
- 211 členů štábu
- 83 Teddy medvídků
- 4 svatby
- 1 Russian arm (speciální vysoce stabilní kamera na rameni, umístěné na střeše auta)
- 2 880 minut záběrů
- 9 zbořených zdí
- 4 motorky
- 25 explozí
- 7 vozů Škoda
- 3 nečekané jízdy (natáčení proběhlo se 3 různými herci a byl vybrán ten, který na záběrech působil nejlépe)
Komentáře