upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Fallon

Škoda Auto
Test Drive

Klient Škoda Auto
Značka Škoda Auto
Obor Auto moto
Produkce Savage
Creative director Chris Bovill
Režisér Kit Lynch Robinson

Natáčení nového spotu Škody probíhalo formou reality show, kdy hlavní hrdina netušil, co ho čeká, a jeho bezprostřední reakce snímalo 48 kamer. Spot má netradiční cestou představit kompletní modelovou řadu vozů Škoda. Automobilka předpokládá, že spot bude mít virální potenciál a rychle se rozšíří. Proto byl nasazen na YouTube a bude promován i na dalších sociálních sítích.

Spot budou mít k dispozici k případnému nasazení v televizi i jednotliví importéři, jelikož je možné ho libovolně sestříhat a promovat jednotlivé modely. Škoda Auto ale předpokládá, že hlavním kanálem zůstane alespoň v nejbližších týdnech internet, jelikož televize je v těchto dnech primárně využívána ke komunikaci nové Octavie, k níž brzy přibude Octavia Combi.

Fakta o natáčení spotu:

  • 6 dnů
  • 48 kamer
  • 211 členů štábu
  • 83 Teddy medvídků
  • 4 svatby
  • 1 Russian arm (speciální vysoce stabilní kamera na rameni, umístěné na střeše auta)
  • 2 880 minut záběrů
  • 9 zbořených zdí
  • 4 motorky
  • 25 explozí
  • 7 vozů Škoda
  • 3 nečekané jízdy (natáčení proběhlo se 3 různými herci a byl vybrán ten, který na záběrech působil nejlépe)

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy