Bistro
Škoda Auto
Trumf
- Online
- 3370
Klient | Škoda Auto |
---|---|
Značka | Škoda Auto |
Obor | Auto moto |
Web | https://www.skoda-trumf.cz/ |
Škoda Auto spustila kampaň nové nabídky Trumf akčních modelů Škoda Yeti a Škoda Fabia. Kampaň začala v druhém lednovém týdnu a bude se objevovat v tisku, na internetu a v rádiu. Po vítězství v tendru ji připravila agentura Bistro ze skupiny Dentsu Aegis.
"Hlavní myšlenka kampaně sděluje, že ať už se rozhodnete jakkoli, s akční nabídkou Trumf získáte skvěle vybavený vůz za příznivou cenu. Zbývá se tedy jen rozhodnout, jaký vůz si vybrat. A právě to může způsobit jisté pnutí v rodinách potenciálních zájemců. Oba vozy jsou totiž skvělou volbou. Chtěli jsme využít toho, že je opravdu těžké si vybrat, protože nabídka jednoho vozu trumfuje druhou,“ tvrdí kreativní ředitel agentury Bistro Pavel Flégl.
Komentáře