upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Bistro

Škoda Auto
Za kterou inovací budete vidět vy?

Klient Škoda Auto
Značka Škoda Auto
Obor Auto moto
Web http://www.skoda-kariera.cz

Škoda Auto spustila další náborovou kampaň. Její nosnou myšlenkou má být to, že za každým nápadem a zlepšením jsou lidé, a to lidé s vlastní iniciativou, kteří se na svět dokážou dívat jinak. Kreativní pojetí kampaně představuje vybrané elementy technického a technologického vývoje s důrazem na skutečnost, že i za tou nejmenší změnou ve výrobě, IT i technickém vývoji pokaždé stojí konkrétní lidé, kteří ve společnosti skutečně pracují. "Všechny ztvárněné motivy vycházejí z reálného základu, jsou založeny na konkrétních faktech a vznikaly v těsné spolupráci s jednotlivými odděleními," uvádí Pavel Flégl, kreativní ředitel a zakladatel agentury Bistro Agency.

Kampaň získala ocenění Digital Communication Awards 2017 v kategorii Website. Při vyhlašování kreativní soutěže se hodnotilo přes 850 přihlášených prací. Mezinárodní porota ocenila vizuální podobu webu i jeho funkčnost. Zejména pak na míru vytvořený publikační systém, který umožňuje kompletní správu i detailní zachycení času stráveného na stránce.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy