Fallon, Intuo
Škoda Karoq
Bezpečně jiná
- Televize
- 2389
Klient | Škoda Auto |
---|---|
Značka | Škoda Karoq |
Obor | Auto moto |
Web | http://www.novaskodakaroq.cz |
Nová Škoda Karoq, druhé SUV Škody Auto po Kodiaqu, přichází na tuzemský trh pod heslem Bezpečně jiná. "Víme, že pro tento segment mají ženy důležitou roli v rozhodování o koupi vozu a že jsou to právě ony, kdo bude velmi často sedět za volantem nového modelu. Proto cílíme i na ně," oznamuje automobilka. Kromě samotného produktu se v kampani hodlá zaměřit na jízdní asistenty (komfort a bezpečnost) a prvky výbavy vozu a jeho design.
Kampaň odstartovala pondělí 18. září a poběží až do konce listopadu. Nejsilnější vlna přitom bude probíhat v říjnu, kdy nový model přijde na trh. Komunikační mix zahrnuje televizi a kino, venkovní nosiče, rádio (nestandardní formáty v rámci vybraných pořadů), tisk i online (web, sociální média, kanál Škody na YouTube). Spot připravila agentura Fallon, voice over zpracovala tentokrát česká agentura Intuo. Hlas tradičně propůjčil Michal Dlouhý, použitá skladba je Shout It Out od Extreme Music.
Komentáře