Fallon
Škoda Kodiaq
Reconnect
- Online
- 5937
Klient | Škoda Auto |
---|---|
Značka | Škoda Kodiaq |
Obor | Auto moto |
Web | http://letsreconnect.com/ |
Svůj nový model Kodiaq uvedla automobilka Škoda internetovým videem na americké zábavní platformě BuzzFeed. Video Kids Reacting To Nature zaznamenalo dosud na facebookové stránce BuzzFeedu přes 4,6 milionu zhlédnutí, celkově na webu přes 14 milionů. Spot je součástí kampaně Reconnect, která má připravit potenciální zákazníky na premiéru Kodiaqu v Berlíně, která proběhne večer 1. září. Auto se bude prodávat od roku 2017.
Klip ukazuje, jak děti generace chytrých mobilů objevují přírodu, respektive jak lehce můžou lidi ztratit cit pro reálné věci. V krátkých rozhovorech děti vypráví, jak používají smartphony a počítače. Pak jsou konfrontovány se skutečnými zvířaty a rostlinami, které vidí, cítí a kterých se mohou dotknout. Jednotlivé příběhy prezentuje web Let's Reconnect.
"Pro značku Škoda je to něco zcela nového. Poprvé v rámci kampaně není středobodem komunikace přímo propagovaný vůz. Namísto toho poutáme naše cílové publikum emocionálně a hlavní poselství kampaně jsme zakotvili prostřednictvím inspirativního filmu a interaktivního obsahu," prohlásil Stefan Büscher, vedoucího oddělení marketingu a produktu Škody Auto. Video vytvořila a umístění na internet zajistila pražská pobočka agentury Fallon, hlavní kreativní agentura pro Škodovku celosvětově.
Škoda začala kampaň na nový Kodiaq už v květnu na Aljašce, kde přejmenovala místní obec Kodiak. Pak 30. srpna poslala médiím náhledy finální podoby interiéru. Nový vůz odprezentuje 1. září při večer v berlínském prostoru Kraftwerk. Show bude přenášet i přes Facebook.
Komentáře