upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Fallon, Zaraguza

Škoda Kodiaq
Reconnect

Klient Škoda Auto
Mediální agentura PHD
Značka Škoda Kodiaq
Obor Auto moto
Web http://mujkodiaq.cz/

Mladoboleslavská automobilka spouští mediální ofenzívu svého nového modelu SUV Kodiaq. Kampaň zahrne všechny mediatypy. "Centrální komunikační linkou je Reconnect, jelikož lidé tráví stále více času doma, na počítači, tabletu, či mobilu a izolují se od druhých a reálného světa. Cílem kampaně je zvednout lidi z gaučů, vypnout obrazovky a vylákat je ven z města do přírody. A to nejlépe v novém voze Škoda Kodiaq," uvádí firma. Centrální komunikace s televizním spotem (agentura Fallon) poběží ve dvou vlnách do konce března. Doprovodí ji digitální projekt Víkend odložených výletů 25. a 26. února (agentura Zaraguza) a centrální kampaň v rádiích (mediální agentura PHD).

Televizní kampaň odstartuje trailerem s designérem Jozefem Kabaněm (ten přitom v Automobilwoche čerstvě oznámil, že odchází do automobilky BMW) a tradičně s hlasem Michala Dlouhého, poběží od 9. do 28. února. Ve druhé vlně od 1. do 26. března bude nasazen druhý televizní spot, který cílí na rodinu. Vedle televizních spotů se Kodiaq představí v rámci partnerství projektu Cooliaq, který od 13. února poběží na Prima Cool. Projekt staví na dvou základních pilířích - cobrandovaném sponzoringu programu a product placementu. Soutěžící budou moci na microsite cooliaq.cz nahrávat fotografie, ty nejlepší se dostanou do speciálního pořadu Primy Cool. Hrát se bude hlavně o zapůjčení vozu. Za konceptem stojí agentura Solootions z portfolia Primy.

Spoty v rádiu půjdou celoplošně - v první vlně od 3. do 8. února v podobě teaseru (zvuky přírody doplněné claimem Připomeňte si, na čem opravdu záleží), v druhé vlně od 9. února naváže "odhalení", že jde o Škodu Kodiaq. Na Frekvenci 1 navíc poběží soutěž poznávání zvuků přírody o zapůjčení vozů, doplní ji moderátorské vstupy v Dopoledním proudu.

Dále Škoda využije mix tištěných i online médií různého zaměření (deníky, byznys, lifestyle), v rámci out-of-home pak budou využity doublebig boardy, billboardy i citylighty.

V online prostředí podpora kampaně bude probíhat skrze microsite mujkodiaq.cz, kampaňová videa a velký podíl převezmou sociální sítě (YouTube, Facebook, Instagram, Twitter). Značka chystá několik lákadel, jak dostat lidi společně do přírody. Digitální kampaň připravila agentura Zaraguza.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy