Zaraguza
Škoda
Měníme minusy ojetých vozů na plusy
- Televize
- 2206
| Klient | Škoda |
|---|---|
| Značka | Škoda |
| Obor | Auto moto |
| Produkce | AtSwim |
Automobilka Škoda v dubnu zahájila kampaň s cílem vybudovat povědomí o programu Škoda Plus, který nabízí prověřené ojeté vozy. Tvůrcem kreativního konceptu je Zaraguza, produkci zajistila AtSwim. Kampaň poběží ve dvou vlnách, od dubna do června a od srpna do září. Objeví se v televizi (třicetivteřinový spot), rádiu (Evropa 2, Frekvence 1), online (video, sociální sítě) i printu (inzerce, PR články). Spot vznikl na konci března během dvou natáčecích dnů. Natáčelo se v okolí Ralska, Kokořínska, v Mělníku, Lysé nad Labem a v Praze.



Komentáře