Fallon Prague
Škoda
Nejlepší věci přicházejí ve třech
- Televize
- 1092
Klient | Škoda |
---|---|
Značka | Škoda |
Obor | Auto moto |
Agentura Fallon Prague, která je součástí skupiny Publicis One, vytvořila globální kampaň, jejímž cílem bylo představit úspěch týmu Škoda Motorsport. Ten třikrát po sobě vyhrál v automobilových soutěžích v kategorii WRC2. Reklamní sdělení bylo komunikováno v prosinci v televizi, onlinu, printu i na venkovních plochách. Hlavní myšlenka kampaně Nejlepší věci přicházejí ve třech byla podpořena písní od Lionela Richieho Three Times a Lady.
Kampaň je rozdělena do dvou částí. První, komunikovaná v Česku, se věnovala úspěchům závodního týmu. Druhá stavěla na úspěších motoristického týmu a jejím cílem bylo podpořit prodeje speciální edice modelu Škoda Fabia, který byl inspirován rallyovými vozy. Kampaň cílí na fanoušky motoristického sportu a mladé lidi a jejím cílem je ukázat, že Škoda je úspěšná na rallyových tratích a to dokáže přenést i do civilních modelů.
Komentáře