upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Fallon Prague

Škoda
Nejlepší věci přicházejí ve třech

Klient Škoda
Značka Škoda
Obor Auto moto

Agentura Fallon Prague, která je součástí skupiny Publicis One, vytvořila globální kampaň, jejímž cílem bylo představit úspěch týmu Škoda Motorsport. Ten třikrát po sobě vyhrál v automobilových soutěžích v kategorii WRC2. Reklamní sdělení bylo komunikováno v prosinci v televizi, onlinu, printu i na venkovních plochách. Hlavní myšlenka kampaně Nejlepší věci přicházejí ve třech byla podpořena písní od Lionela Richieho Three Times a Lady. 

Kampaň je rozdělena do dvou částí. První, komunikovaná v Česku, se věnovala úspěchům závodního týmu. Druhá stavěla na úspěších motoristického týmu a jejím cílem bylo podpořit prodeje speciální edice modelu Škoda Fabia, který byl inspirován rallyovými vozy. Kampaň cílí na fanoušky motoristického sportu a mladé lidi a jejím cílem je ukázat, že Škoda je úspěšná na rallyových tratích a to dokáže přenést i do civilních modelů.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy