upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Bistro

Škoda
Předplacený servis

Předplacený servis
Klient Škoda Auto
Značka Škoda
Obor Auto moto
Web http://www.predplacenyservis.cz

Na podzim 2014 vyhrála pražská agentura Bistro tendr na realizaci velké integrované kampaně pro Škoda Auto. Ta má představit novinku nazvanou Škoda Předplacený servis, pokrývající budoucí náklady spojené se servisem nového vozidla. Zákazník tak může po dobu až pěti let absolvovat všechny pravidelné i nahodilé servisní úkony bez poplatků. „Snažíme se bořit nepříjemné asociace spojené s rozsvícením kontrolek na palubní desce. Se službou Škoda Předplacený servis mohou řidiči v klidu myslet na jiné věci," přiblížil koncept kreativní ředitel Bistra Pavel Flégl. Kampaň se objeví v tisku i v digitálních médiích a potenciální zákazníky zasáhne i rádio či sponzoring vybraných televizních pořadů.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy