Bistro
Škoda
Předplacený servis
- Tisk
- 1477
Klient | Škoda Auto |
---|---|
Značka | Škoda |
Obor | Auto moto |
Web | http://www.predplacenyservis.cz |
Na podzim 2014 vyhrála pražská agentura Bistro tendr na realizaci velké integrované kampaně pro Škoda Auto. Ta má představit novinku nazvanou Škoda Předplacený servis, pokrývající budoucí náklady spojené se servisem nového vozidla. Zákazník tak může po dobu až pěti let absolvovat všechny pravidelné i nahodilé servisní úkony bez poplatků. „Snažíme se bořit nepříjemné asociace spojené s rozsvícením kontrolek na palubní desce. Se službou Škoda Předplacený servis mohou řidiči v klidu myslet na jiné věci," přiblížil koncept kreativní ředitel Bistra Pavel Flégl. Kampaň se objeví v tisku i v digitálních médiích a potenciální zákazníky zasáhne i rádio či sponzoring vybraných televizních pořadů.
Komentáře