upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leagas Delaney Praha, Zaraguza

Škoda Rapid
Proč se držet při zemi?

Klient Škoda Auto
Značka Škoda Rapid
Obor Auto moto
Creative director Hermann Waterkamp
Account manager Esther Gibbons

Integrovaná komunikační kampaň Škodovky na nový model Rapid Spaceback proběhne v říjnu a v listopadu a bude využívat všechny mediální kanály. Vzhledem k cílové skupině však důležitou roli bude hrát internet a sociální média, kde bude využito netradičních formátů. Součástí první fáze kampaně byla i účast automobilky na letošním ročníku pražské přehlídky Designblok.

Televizní kampaň začala v pondělí 7. října, nasazeny byly desetivteřinové spoty, s cílem zaujmout a upoutat pozornost široké veřejnosti. Ve čtvrtek 17. října Škoda spouští třicetivteřinový spot, zaměřený především na prezentování atraktivního mladistvého designu vozu při současném zachování maximální prostornosti. Heslem kampaně je Proč se držet při zemi?.

Vedle standardních televizních spotů budou nasazeny sponzorské vzkazy, ty budou na stanici Prima Cool přímo integrovány do jinglu.

Ve všech dalších kanálech se bude pracovat s týmž motivem jako v televizní kampani. Kampaň bude probíhat v tištěných médiích, především pak ve společenských, lifestylových a automobilových titulech. Nejčastěji bude využito dvoustránkových a celostránkových formátů.

Samozřejmostí je využití rádia a venkovní reklamy (z netradičních venkovních formátů je to velkoformátový branding Národního divadla).

Na základě dobré zkušenosti s mikrostránkami z předchozích kampaní Škoda vytvořila stránku MůjRapid.cz, s podtitulem Kult Rapidu. Mapuje osmdesátiletou historii vozů Rapid od úplného počátku až po současnost – příchod nového Rapid Spaceback na český trh. Umožňuje podniknout virtuální testovací jízdu. Díky propojení s Google StreetView si může uživatel vybrat z několika atraktivních tras, které si virtuálně projede, případně si může vytvořit vlastní trasu.

Web nabídne i propojení se soutěží na Facebooku, která bude v nejbližších dnech spuštěna a jejíž vítěz získá model Rapid Spaceback. Soutěž je založena na principu 3D konfigurátoru. Uživatelé na 3D modelu budou moci vytvářet svůj vlastní design vozu Rapid Spaceback. Autor návrhu s nejvyšším průměrným hodnocením získá skutečný vůz Škoda Rapid Spaceback v maximální výbavě v jím navrženém designu.

Z webu si bude možné stáhnout zdarma píseň Zero Gravity ve formátu MP3 (skladatelé: Malte Hagemeister, Kristian D. Nord), vytvořenou pro Škodovku při příležitosti kampaně na model Rapid Spaceback.

Využity budou také netradiční formáty bannerů, cílená reklama na Facebooku nebo QR kódy, které odkazují na interaktivní mobilní katalog.

S digitální kampaní Škodě pomáhá agentura Zaraguza. Produkci videí o kultu Rapidu zajistila česká agentura RB Production. Režii televizního spotu měl Pleix, produkci Stillking.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy