Vlastní tvorba, Zaraguza
Škoda
Škoda Bez starostí
- Televize
- 2111
Klient | Škoda Auto |
---|---|
Značka | Škoda |
Obor | Auto moto |
Web | https://apps.facebook.com/mamkobezka/ |
Žluté autobusy RegioJet (dříve Student Agency) jezdí na trasách Praha- Plzeň, Praha-Liberec a Brno-Ostrava s novou cílenou reklamou Škody Auto, jejíž jednotlivé motivy se přizůsobují konkrétním linkám. Na první zmíněné trase se tak objevuje reklama s claimem Do Plzně na pivo busem. Kamkoli jinam bez starostí, na druhé s nápisem Na Ještěd dvoukolkou? A není to málo? Škoda Yeti 4x4 a na třetí s Fajnym novym vozem… Po kraji razovitem. Vedle toho bylo použito i univerzální sdělení Brzdí vás akontace? S námi už nebude, které Škoda Auto využívá na různých linkách RegioJetu po celém Česku.
"Tento reklamní formát byl využit jako kreativní doplněk ke kampani na operativní leasing Škoda Bez starostí," tvrdí manažer marketingové komunikace Škoda Auto Tomáš Gregořica. Součástí kampaně jsou reklamní spoty v televizních stanicích i v rádiu, využito však bylo i inzerce v tištěných i online médiích. Pro uživatele sociálních sítí, konkrétně Facebooku, vznikla soutěžní aplikace Mamkoběžka, kterou připravila agentura Zaraguza. Kreativní návrh doplňkové kampaně na autobusech RegioJet byl vytvořen inhouse týmem integrované marketingové komunikace Škoda Auto Česká republika.
Komentáře