Intuo
Škoda
Vánoce
- Televize
- 2554
| Klient | Škoda Auto |
|---|---|
| Značka | Škoda |
| Obor | Auto moto |
| Produkce | Zoomfilms |
| Creative director | Pavel Pokorný, Michal Pažout, Martin Klaus |
| Grafika/ilustrace | Karel Janák |
| Account manager | Jana Pokorná |
| Hudba | Ondřej Brzobohatý |
| Kameraman | Martin Šácha |
Automobilka Škoda psustí na Štedrý den imageovou vánoční kampaň, která poběží na televizních stanicích (Nova, Prima, At media, Česká televize) a vybraných webech (zejména zpravodajskýc, ve formě preroll videa) do konce letošního roku. Cílem kampaně je přirozenou, ale emotivní formou ukázat historii značky, jež má na tuzemském trhu jedinečné postavení, a posílit loajalitu k ní.
Idea nového vánočního spotu s podtitulem Již po generace vám pomáháme být spolu vznikla na základě představení třetí generace modelu Škoda Fabia, která byla v polovině listopadu uvedena na český trh.
Televizní spot byl v minulých dnech natočen v Popovičkách u Prahy. Celý tým, který se účastnil natáčení čítal cca 100 lidí, kteří dva dny připravovali techniku, interiéry a exteriéry a následně zvládli dvacetihodinové natáčení. Castingu se zúčastnilo 300 herců, ze kterých lze nakonec vidět 7 dospělých hlavních hrdinů a 2 děti. Psí roli měla fena Raketa.

Komentáře