upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Adastra, Fallon

Škoda Auto
Škoda Vision E

Klient Škoda Auto
Značka Škoda Auto
Obor Auto moto
Web https://www.skodavisione.com/en/

Automobilka Škoda ve spolupráci s agenturami Fallon a studiem Adastra s nástrojem PresentiGo umožnila návštěvníkům mezinárodní automobilové výstavy Frankfurt Motor Show řídit auto budoucnosti, tedy koncept elektrického modelu Škoda Vision E. Využila pro to nejnovější technologie z oblasti virtuální reality - brýle HTC Vive či rukavice Manus, díky kterým bylo některé funkce auta v modelu ovládat s pomocí gest. Společně s virtuální realitou Fallon vytvořil i další materiály využité při prezentaci značky Škoda Auto - microsite, informační leták a video natočené s umělci z Cirque Du Soleil.

 

 

 

Škoda Auto představila i model Karoq. Fallon a také Etnetera pro Škodovku přichystaly virtuální showroom, který využíval nejnovější zařízení pro virtuální realitu Google Daydream. Lidé si s jeho pomocí mohou poskládat svůj vlastní Karoq. Je to první z aut, které můžete vidět v tomto virtuálním showroomu. Další modely budou následovat," uvedl Zdeněk Mikeš, který je ve Fallonu zodpovědný za digital a CRM.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy