Adastra, Fallon
Škoda Auto
Škoda Vision E
- Event
- 1586
Klient | Škoda Auto |
---|---|
Značka | Škoda Auto |
Obor | Auto moto |
Web | https://www.skodavisione.com/en/ |
Automobilka Škoda ve spolupráci s agenturami Fallon a studiem Adastra s nástrojem PresentiGo umožnila návštěvníkům mezinárodní automobilové výstavy Frankfurt Motor Show řídit auto budoucnosti, tedy koncept elektrického modelu Škoda Vision E. Využila pro to nejnovější technologie z oblasti virtuální reality - brýle HTC Vive či rukavice Manus, díky kterým bylo některé funkce auta v modelu ovládat s pomocí gest. Společně s virtuální realitou Fallon vytvořil i další materiály využité při prezentaci značky Škoda Auto - microsite, informační leták a video natočené s umělci z Cirque Du Soleil.
Škoda Auto představila i model Karoq. Fallon a také Etnetera pro Škodovku přichystaly virtuální showroom, který využíval nejnovější zařízení pro virtuální realitu Google Daydream. Lidé si s jeho pomocí mohou poskládat svůj vlastní Karoq. Je to první z aut, které můžete vidět v tomto virtuálním showroomu. Další modely budou následovat," uvedl Zdeněk Mikeš, který je ve Fallonu zodpovědný za digital a CRM.
Komentáře