Momentum
Škofin
To dá rozum - Vzhůru do nového roku!
- Televize
- 1154
| Klient | Škofin |
|---|---|
| Značka | Škofin |
| Obor | Auto moto |
| Produkce | Punk Film |
| Režisér | Jakub Sommer |
| Web | http://www.skofin.cz/manual |
Leasingová společnost Škofin oficiálně odstartovala novou komunikační kampaň „To dá rozum“. S Milanem Šteindlerem, tváří celého konceptu, se mohli lidé setkat na televizních obrazovkách již v prosinci v rámci teaserové fáze. Nyní se ke kampani přihlásil právě Škofin. Ten bude prostřednictvím postavy vědce seznamovat veřejnost s klíčovými otázkami ohledně financování automobilu.
Kampaň bude zahrnovat online reklamu, především formou videobannerů, a TV spoty – diváci se již mohli seznámit se čtyřmi variantami. Do budoucna dva hlavní kanály doplní i další mediatypy.

Komentáře