Momentum
Škofin
To dá rozum - Vypečené Vánoce
- Televize
- 1386
Klient | Škofin |
---|---|
Značka | Škofin |
Obor | Auto moto |
Produkce | Punk Film |
Režisér | Jakub Sommer |
Web | http://www.skofin.cz/manual |
Leasingová společnost Škofin oficiálně odstartovala novou komunikační kampaň „To dá rozum“. S Milanem Šteindlerem, tváří celého konceptu, se mohli lidé setkat na televizních obrazovkách již v prosinci v rámci teaserové fáze. Nyní se ke kampani přihlásil právě Škofin. Ten bude prostřednictvím postavy vědce seznamovat veřejnost s klíčovými otázkami ohledně financování automobilu.
Kampaň bude zahrnovat online reklamu, především formou videobannerů, a TV spoty – diváci se již mohli seznámit se čtyřmi variantami. Do budoucna dva hlavní kanály doplní i další mediatypy.
Komentáře