upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Momentum

Škofin
To dá rozum - Vypečené Vánoce

Klient Škofin
Značka Škofin
Obor Auto moto
Produkce Punk Film
Režisér Jakub Sommer
Web http://www.skofin.cz/manual

Leasingová společnost Škofin oficiálně odstartovala novou komunikační kampaň „To dá rozum“. S Milanem Šteindlerem, tváří celého konceptu, se mohli lidé setkat na televizních obrazovkách již v prosinci v rámci teaserové fáze. Nyní se ke kampani přihlásil právě Škofin. Ten bude prostřednictvím postavy vědce seznamovat veřejnost s klíčovými otázkami ohledně financování automobilu.

Kampaň bude zahrnovat online reklamu, především formou videobannerů, a TV spoty – diváci se již mohli seznámit se čtyřmi variantami. Do budoucna dva hlavní kanály doplní i další mediatypy.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy