upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Loosers

Skřivánek
Novoroční předsevzetí

Novoroční předsevzetí
Klient Skřivánek
Značka Skřivánek
Obor Komerční služby veřejnosti
Art director Helena Šídová
Creative director Petr Vaněk

Jazyková agentura Skřivánek startuje novou kampaň propagující zlevněné jazykové kurzy. Hlavním vizuálním prvkem je myslící hlava a téma nedodržení novoročních předsevzetí.

Cílem kampaně je získání nových studentů a udržení těch stávajících. Hlavním obsahem sdělení je protiklad mezi nesplněnými novoročními předsevzetími a trvalou hodnotou získaného jazykového vzdělání. Sdělení je podpořeno komunikací snížené ceny kurzů a slevy za návštěvu ukázkové hodiny, které probíhají v několika termínech na osmnácti českých pobočkách Skřivánka v průběhu ledna a února.

Cílovou skupinou kampaně jsou ženy a muži ve věku 25 až 45 let. Kampaň zahrnuje vedle distribuce letáků na relevantních místech také webové aktivity v podobě PPC kampaně na Facebooku a Googlu a bannerovou reklamu na webu Seznam.cz a slevovém portálu Výběrslev.cz. Nabídka je propagována i na webu Skřivánka Skřivánek.cz v úvodní flashové animaci, kde se lze rovnou přihlásit na ukázkovou hodinu, a v pravidelně rozesílaném klientském newsletteru.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy