Loosers
Skřivánek
Novoroční předsevzetí
- Venkovní
- 1509
Klient | Skřivánek |
---|---|
Značka | Skřivánek |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Art director | Helena Šídová |
Creative director | Petr Vaněk |
Jazyková agentura Skřivánek startuje novou kampaň propagující zlevněné jazykové kurzy. Hlavním vizuálním prvkem je myslící hlava a téma nedodržení novoročních předsevzetí.
Cílem kampaně je získání nových studentů a udržení těch stávajících. Hlavním obsahem sdělení je protiklad mezi nesplněnými novoročními předsevzetími a trvalou hodnotou získaného jazykového vzdělání. Sdělení je podpořeno komunikací snížené ceny kurzů a slevy za návštěvu ukázkové hodiny, které probíhají v několika termínech na osmnácti českých pobočkách Skřivánka v průběhu ledna a února.
Cílovou skupinou kampaně jsou ženy a muži ve věku 25 až 45 let. Kampaň zahrnuje vedle distribuce letáků na relevantních místech také webové aktivity v podobě PPC kampaně na Facebooku a Googlu a bannerovou reklamu na webu Seznam.cz a slevovém portálu Výběrslev.cz. Nabídka je propagována i na webu Skřivánka Skřivánek.cz v úvodní flashové animaci, kde se lze rovnou přihlásit na ukázkovou hodinu, a v pravidelně rozesílaném klientském newsletteru.
Komentáře