Woman
Skrz.cz
Skrz sirény
- Televize
- 4040
Klient | Skrz.cz |
---|---|
Značka | Skrz.cz |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Creative director | Bára Novotná |
Web | http://skrz.cz/sireny |
Přední tuzemský agregátor slevových nabídek Skrz.cz spustil na začátku dubna nejrozsáhlejší kampaň za svou pětiletou historii. Upozorňuje na začátek měsíčních výhodných nákupů. Ty budou na Skrz.cz startovat vždy první středu v měsíci ve 12 hodin, což je zároveň chvíle, kdy se v tuzemských obcích zkouší sirény. Právě sirény jsou hlavním motivem kampaně, se kterou míří Skrz.cz poprvé v historii mimo internet - konkrétně také do televize a rádia. Televizní spoty poběží na všech kanálech skupiny Prima, rozhlasové spoty na nejposlouchanějším českém rádiu Impuls. Tam se objeví také rubrika Impulsy slevového inspektora, se speciální nabídkou jen pro posluchače. Kampaň využije i tisk a na webu bannery a branding na webech Novinky.cz, Blesk.cz a dalších.
Kampaň probíhá od 2. dubna, sirén poprvé využije ve středu 6. dubna, má trvat do konce roku 2016.
Měsíční nákupy, které budou startovat každou první středu v měsíci, mají zahrnovat produkty a služby výhradně s nejvýhodnějšími cenami na trhu. Skrz.cz přitom slibuje prověřit jak cenu, tak spolehlivost prodejce. „Skrze sirény chceme lidem ukázat, že jim umíme poskytnout vybrané produkty za nejlepší a prověřené ceny. Jde zároveň o první krok v naší snaze zpřehlednit ceny a slevy běžných komodit,“ popisuje šéf Skrz.cz Petr Kováčik.
Komentáře