Smart Point
Skyr
Islandská tradice poprvé v Čechách
- Televize
- 4669
Klient | Bohušovická mlékárna |
---|---|
Značka | Skyr |
Obor | Potraviny |
Bývalý reprezentant ve sjezdovém lyžování, olympionik Ondřej Bank, se stal hlavní tváří islandského zakysaného výrobku Skyr, který na český trh uvádí Bohušovická mlékárna, člen potravinářského holdingu Accom. Launch nového produktu začal v dubnu a jeho zalistování do nabídky obchodů bude probíhat postupně během května.
Marketingovou podporu zajišťoval Skyru v první vlně především POS materiály, ale od poloviny května se rozběhne hlavní fáze kampaně, kterou pro Bohušovickou mlékárnu realizuje komunikační agentura Smart Point. Autorem komunikačního konceptu je Petr Voborský. Mediální plán zahrnuje intenzivní nasazení reklamních spotů v celoplošných televizích a také online nástroje a sociální sítě, především Facebook. Připraveny jsou i mediální a PR aktivity.
Ti, kdo měli možnost Skyr již ochutnat, jej podle Smart Pointu popisují jako „něco mezi jogurtem a tvarohem“. Jeho primární cílovou skupinou jsou aktivní ženy i muži ve věku od 30 do 45 let, s přesahy na obě strany spektra.
Komentáře