upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Slevomat.cz
Ať se každý den počítá!

Klient Slevomat
Značka Slevomat.cz
Obor Komerční služby veřejnosti

Slevový portál Slevomat při příležitosti sedmého výročí své existence spouští 15. května dosud největší brandovou kampaň ve své historii s mottem Ať se každý den počítá!. Bude využívat všech médií - televizi (na stanicích skupiny Prima), out-of-home (ve velkých městech formou citylightů), indoor, online (zde dominuje YouTube) i tištěná média.

Hlavním vizuálním prvkem je obří písmeno S vytvářející cestu složenou z nejrůznějších zážitků, které zákazníci mohou najít na stránkách portálu - od sportovních, kulturních, cestovních či gurmánských. Slevomat mění i svůj claim, který nově zní Cesta k zážitkům. "Jedním z cílů kampaně je podpořit fakt, že většina zákazníků chodí na naše stránky pro inspiraci a ne jen nutně kvůli slevám," upozorňuje brand manažerka Slevomatu Iva Janoušková.

Dosud firma využívala kombinaci kreslených reklam společně s vizuály firemního youtubera. "Tyto formy končí, Slevomat svůj vizuální styl sjednotil, aby byl dobře identifikovatelný a využitelný jak pro B2C, tak pro B2B komunikaci," dodala Janoušková. Vizuál kampaně vytvořil interní tým Slevomatu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy