Vlastní tvorba
Slevomat.cz
Ať se každý den počítá!
- Televize
- 3883
Klient | Slevomat |
---|---|
Značka | Slevomat.cz |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Slevový portál Slevomat při příležitosti sedmého výročí své existence spouští 15. května dosud největší brandovou kampaň ve své historii s mottem Ať se každý den počítá!. Bude využívat všech médií - televizi (na stanicích skupiny Prima), out-of-home (ve velkých městech formou citylightů), indoor, online (zde dominuje YouTube) i tištěná média.
Hlavním vizuálním prvkem je obří písmeno S vytvářející cestu složenou z nejrůznějších zážitků, které zákazníci mohou najít na stránkách portálu - od sportovních, kulturních, cestovních či gurmánských. Slevomat mění i svůj claim, který nově zní Cesta k zážitkům. "Jedním z cílů kampaně je podpořit fakt, že většina zákazníků chodí na naše stránky pro inspiraci a ne jen nutně kvůli slevám," upozorňuje brand manažerka Slevomatu Iva Janoušková.
Dosud firma využívala kombinaci kreslených reklam společně s vizuály firemního youtubera. "Tyto formy končí, Slevomat svůj vizuální styl sjednotil, aby byl dobře identifikovatelný a využitelný jak pro B2C, tak pro B2B komunikaci," dodala Janoušková. Vizuál kampaně vytvořil interní tým Slevomatu.
Komentáře