upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Oliver

O2 SmartUp
Heroes a gaučáci

Klient Nadace O2
Značka O2 SmartUp
Obor Mobilní a telekomunikační operátoři
Produkce WeAre Productions
Režisér Jakub Švejkar

Nadace O2 spustila od 1. září novou komunikační kampaň k programu SmartUp. Cílem kampaně je přimět mladé lidi do 26 let, aby se "zvedli z gauče" a začali něco užitečného dělat. Inspirovat se mají čtyřmi "hrdiny", úspěšnými realizátory SmartUp projektů. Kromě vzdělání a praktických zkušeností, které program nabízí, mohou mladí lidé na své aktivity získat až 190 tisíc korun. Kampaň připravila nová interní agentura O2 Oliver.

„Komunikační kampaň budou v první části provázet postavy heroes, od příštího týdne se připojí i postavy gaučáků. Heroes jsou hrdinové, kteří nelenili, přihlásili se do programu SmartUp a něco dokázali.Gaučáci jsou naopak prototypem pasivních lidí, kterým nadace vzkazuje, že se peníze neválí na gauči,“ tvrdí ředitelka Nadace O2 Anna Kačabová. Nová komunikační kampaň Nadace O2 se objeví v tisku a na onlinu.

SmartUp je program Nadace O2, který má pomoci mladým lidem od 15 do 26 let realizovat jejich nápady s cílem zlepšit něco z jejich okolí. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy