upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

2Fresh

Snickers
Kdo jsi ty, když máš hlad?

Kdo jsi ty, když máš hlad?
Klient Mars
Značka Snickers
Obor Potraviny
Web http://www.snickers.cz/soutez/default/

Značka čokoládových tyčinek Snickers spustila lokální online projekt na téma "hladové alter ego". Spolupracuje při něm s módní bloggerkou Sandrou Kisić.

Projekt navazuje na její mezinárodní komunikační kampaň s Mr. Beanem a na dlouhodobý komunikační koncept Když máš hlad, nejsi to ty. Spotřebitelé si mohou na jejím českém webu vybrat jednu ze "šesti hladových identit" a přidáním své fotky vytvořit animovaný "slajdr". Výslednou animaci pak mají sdílet prostřednictvím sociálních sítí a e-mailů. Kisić zvolila variantu "smutnej mops", která se objevila jako vizuál provázející tiskovou zprávu. 

Od 19. října se navíc zastřešující motiv kampaně v podobě Mr. Beana objeví přímo v obchodech v rámci speciálního vystavení. Online projekt zajistila digitální agentura 2Fresh, o PR se stará AMI Communications.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy