upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

AMI Communications, Promoangel

Snickers
Když máš hlad, nejsi to ty - Gremlins

Když máš hlad, nejsi to ty - Gremlins
Klient Mars Czech
Mediální agentura Mediacom
Značka Snickers
Grafika/ilustrace Jakub Geltner

Výrobce cukrovinek Mars uvede v Česku a na Slovensku 1. září nový spot v rámci marketingového konceptu Když máš hlad, nejsi to ty. Po zhruba dvou letech, co ve spotu vystupovala herečka Joan Collins, bude hlavní postavou fiktivní postavičky Gremlinů, Gremlins, ze stejnojmenného filmového hororu producenta Stevena Spielberga z roku 1984. Mají ztělesňovat nový symptom hladu, totiž nesnesitelnou zlost, jak v den zahájení kampaně novinářům ve vládních saloncích na Hlavním nádraží řekl manažer značky Snickers Radovan Veselý.

Spot je dílem francouzské agentury CLM BBDO. Jeho tuzemské uvedení promuje od 27. srpna samolepa na podlaze vstupní haly Hlavního nádraží v Praze. Jde o 3D kresbu od Jakuba Geltnera o velikosti 25 metrů čtverečných, znázorňující Gremlina, který leze z podzemí a sápe se po tyčince Snickers. Netradiční nosič zvolila značka proto, že Hlavní nádraží v Praze je v září jedno z nejfrekventovanějších míst v republice - výrobce Mars odhaduje, že denně halou projde zhruba 80.000 lidí. Samolepa bude v hale po dobu jednoho měsíce.

Doplní ji další plochy: bannery nad ní na stropě v hale, po stranách informačních panelů o příjezdech a odjezdech vlaků, brandované sloupy v koridorech k jednotlivým nástupištím. Ve vitrinách vybraných obchodů - třeba v prodejně knih Neoluxor - v nádražní hale navíc budou umístěny postavičky Gremlinů, které mají podpořit asociaci s televizní reklamou a právě s nosiči jinde v hale.

O zmíněné in-store instalace pečuje agentura Promoangel, nosiče v hale zajišťuje AMI Communications. Zaplnit halu reklamou na měsíc vyjde podle manažera značky Veselého řádově na statisíce korun. Televizní prostor nakoupila agentura MediaCom. Televizní část kampaně půjde výhradně na kanálech skupiny Nova. Kampaň dále zahrne ještě spoty na Youtube a sampling (rozdávání vzorků v obchodech).

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy