2Fresh, AMI Communications
Snickers
Když máš hlad, nejsi to ty
- In-store
- 4232
Klient | Wrigley |
---|---|
Značka | Snickers |
Obor | Potraviny |
Snickers představuje na českém a slovenském trhu novou marketingovou kampaň rozvíjející dlouhodobý komunikační koncept značky Když máš hlad, nejsi to ty. Tentokrát pracuje s tématem sportovního fanouškovství, jež je v obou zemích velkým fenoménem. Potvrzuje to také výzkum agentury STEM/Mark zaměřený na sport a fandění, realizovaný pro Snickers v únoru 2015. „Našim cílem bylo využít potenciál globálně úspěšného komunikačního konceptu a zpracovat ho tak, aby reflektoval něco, co je spotřebitelům na českém i slovenském trhu blízké,“ doplňuje Radovan Veselý, manažer značky Snickers.
Všechny aktivity provází klíčový vizuál vytvořený v lokální produkci. Zachycuje skupinu přátel fandící před televizí. Jeden z aktérů pak ztvárňuje nepříjemné symptomy hladu – rozladěnost, fyzickou slabost – a kazí celou atmosféru, řešení se nabízí v podobě Snickers. Vizuál bude plošně použit na POS materiálech v místech prodeje. Kampaň navíc doplní spolupráce s celostátním deníkem, vybranými weby a rádiem.
O PR komunikaci se stará společnost AMI Communications, v České republice do ní bude zapojen populární moderátor Libor Bouček. Podporu na oficiálním webu a profilu Facebook značky Snickers zajistí agentura 2Fresh.
Komentáře