2Fresh, Vlastní tvorba
Snickers
Který špatný fanoušek jsi, když máš hlad?
- Online
- 4166
Klient | Mars |
---|---|
Značka | Snickers |
Obor | Potraviny |
Web | http://www.snickers.cz/soutez.html |
Výrbce cukrovinek Mars uvádí v Česku první kampaň představující novou vizuální identitu a nový design značky čokoládových tyčinek Snickers. Navazuje v ní na loňské téma sportovních fanoušků, představuje jejich speciální typologii a ptá se: "Který špatný fanoušek jsi, když máš hlad?" Osmnáct "hladových fanouškovských altereg" mohou spotřebitelé najít v podobě samolepek v každé tyčince Snickers pod speciálně označeným obalem. Součástí kampaně je navíc soutěžní mechanika umožňující spotřebitelům zapojit se se třemi nasbíranými samolepkami do hry o celkem 900 cen, jako například elektroniku a sportovní zboží. Projekt doplňuje podpora v místech prodeje, PR aktivity i komunikace na oficiálním webu a Facebooku značky. Kreativu kampaně si zajistila firma vlastními silami, online podporu má na starost česká digitální agentura 2Fresh, o PR se stará AMI Communications. Akce probíhá od 15. dubna do 10. července 2016.
Jde také o první kampaň zachycující novou vizuální identitu značky Snickers. "Nový koncept se nese v duchu jednoduché geometrie s důrazem na modrou a červenou barvu namísto dřívější hnědé. Cílem je dodat značce snadno rozeznatelný vzhled, díky němuž bude okamžitě rozpoznatelná, a to nejen v obchodních regálech," tvrdí brand manažer značky Snickers Radovan Veselý. Všechny aktivity tak zastřešuje vizuál, který bude speciálně vystavený v místech prodeje.
Komentáře