Vlastní tvorba
SodaStream
Perlivá voda v pohodlí domova bez tahání lahví
- Televize
- 1567
Klient | SodaStream |
---|---|
Značka | SodaStream |
Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
Značka SodaStream pokračuje v komunikační kampani o přípravě perlivé vody a představuje novou limitovanou edici výrobníku domácí perlivé vody v pastelových barvách. Novou tváří značky se stala modelka Andrea Verešová, která představila pastelovou řadu Jet na českém a slovenském trhu poprvé 5. listopadu.
Předvánoční komunikační kampaň je součástí celkové změny komunikační strategie značky, kterou firma odstartovala letos na jaře. Nový claim Perlivá voda v pohodlí domova bez tahání lahví figuruje ve všech vizuálech i v novém patnáctivteřinovém televizním spotu. Ten má formou hrané scénky s mladou ženou ukázat kontrast mezi nákupem těžkých balíků vody v lahvích a přípravou perlivé vody doma.
Spot poběží ve stanicích skupiny Prima Group až do letošního Silvestra. Doplní ho inzerce ve vybraných lifestyle a zpravodajských týdenících a měsíčnících, podpora v online kanále prostřednictvím bannerů a video reklamy na stránkách YouTube i Facebook, měsíční rozhlasová kampaň na celostátních frekvencích Blaník, Evropa 2 a Frekvence 1, vkládačky v nejčtenějším celostátním deníku Blesk a in-store komunikace. V rámci nové kampaně představí SodaStream i limitovanou edici svého nejprodávanějšího výrobníku SodaStream Jet v devíti pastelových barvách, vytvořeného ve spolupráci SodaStreamu a výrobce malých domácích spotřebičů Sencor. Edice je určena pro vánoční trh.
Značka se představí také ve spojení s Celosvětovým dnem diabetu, který připadá na 14. listopad, kde se chce zaměřit na problematiku pitného režimu. Spojila se proto s Americkou diabetologickou asociací, do jejíž kompetence spadá oblast výrazně postižená obezitou.
Komentáře