Vlastní tvorba
s.Oliver
10 let na českém trhu
- Venkovní
- 1568
Klient | s.Oliver |
---|---|
Značka | s.Oliver |
Obor | Oblečení, móda |
Německá módní značka s.Oliver letos slaví deset let od vstupu na český a slovenský trh. Výročí připadá na podzim, kdy značka posiluje prezentaci v outdooru, printu, na internetu i v místech prodeje. Kampaň se zacílením na koncové zákazníky nese jednotné sdělení 10 let s vámi - my slavíme, vy rozbalujete. V průběhu listopadu každý nakupující u s.Oliver (v českých i slovenských kamenných prodejnách) obdrží dárek.
Pro venkovní prezentaci byly zvoleny osvědčené CLV nosiče, realizované firmami JCDecaux a EuroAWK. Jedná se o přibližně 200 ploch v České republice a 100 nosičů na Slovensku. Přičemž se střídají tři vizuály, respektive outfity. Na to navazuje inzerce v 5 vybraných lifestylových časopisech. Přidávají se online média, především Facebook, mailing v rámci věrnostního programu a propagace v místech prodeje.
„Pro klubové zákazníky máme na třetí listopadový týden připravenu speciální věrnostní akci. V závěru měsíce pak proběhne týden eventů v pasážích nákupních center,“ doplňuje Petr Lubojacký z marketingu s.Oliver CZ&SK. Záměrem kampaně je propojit brand, trade a event marketingové aktivity.
Komentáře