upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

s.Oliver
10 let na českém trhu

10 let na českém trhu
Klient s.Oliver
Značka s.Oliver
Obor Oblečení, móda

Německá módní značka s.Oliver letos slaví deset let od vstupu na český a slovenský trh. Výročí připadá na podzim, kdy značka posiluje prezentaci v outdooru, printu, na internetu i v místech prodeje. Kampaň se zacílením na koncové zákazníky nese jednotné sdělení 10 let s vámi - my slavíme, vy rozbalujete. V průběhu listopadu každý nakupující u s.Oliver (v českých i slovenských kamenných prodejnách) obdrží dárek.

Pro venkovní prezentaci byly zvoleny osvědčené CLV nosiče, realizované firmami JCDecaux a EuroAWK. Jedná se o přibližně 200 ploch v České republice a 100 nosičů na Slovensku. Přičemž se střídají tři vizuály, respektive outfity. Na to navazuje inzerce v 5 vybraných lifestylových časopisech. Přidávají se online média, především Facebook, mailing v rámci věrnostního programu a propagace v místech prodeje.

„Pro klubové zákazníky máme na třetí listopadový týden připravenu speciální věrnostní akci. V závěru měsíce pak proběhne týden eventů v pasážích nákupních center,“ doplňuje Petr Lubojacký z marketingu s.Oliver CZ&SK. Záměrem kampaně je propojit brand, trade a event marketingové aktivity.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy