Mediacom Beyond Advertising
Sony Xperia Z3, Sony Xperia Z3 Compact
Hrdinové
- Online
- 2850
Klient | Sony Mobile |
---|---|
Mediální agentura | Mediacom |
Značka | Sony Xperia Z3, Sony Xperia Z3 Compact |
Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
Produkce | Manaworld |
Režisér | Ondřej Urbanec |
Lokální pobočka společnosti Sony Mobile se při propagaci nových telefonů Xperia Z3 a Z3 Compact rozhodla rozšířit mezinárodní kampaň ICan o lokální komunikaci prostřednictvím vybraných českých hrdinů.
„V kampani chceme ukázat, jak přednosti smartphonů Xperia, jako jsou například vodotěsnost, výdrž baterie až dva dny či funkce hi-res audio, využívají ve svém každodenním životě lidé, kteří oplývají stejně výjimečnými vlastnostmi,“ uvedla Kristýna Bernatová, channel marketing manažerka Sony Mobile pro Česko. Pro testování telefonů a propagaci si Sony vybralo tři ambasadory: mistryni ČR ve Freedivingu Vendulu Strachotovou, muzikanta, talent scouta a producenta Michala Nováka a také hasiče Martina Štaigla. Minutové spoty tak ukazují výjimečnost daného hrdiny, který s chytrým telefonem Xperia dokáže „přežít pod vodou“, „zůstat vzhůru několik dní“ či „slyšet to, co jiní nemohou.“
Celkový koncept kampaně připravil Marek Bačo z Mediacom Beyond Advertising, obsahové divize mediální agentury MediaCom, která obstarala nákup mediálního prostoru. Scénáře a realizaci spotů připravila agentura Manaworld Creative. Všechny spoty režíroval Ondřej Urbanec.
Komentáře