upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

VCCP

SOS dětské vesničky
Darujte pravidelně

Klient SOS dětské vesničky
Značka SOS dětské vesničky
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Produkce Armada Films
Režisér Jakub Štáfek
Fotograf/ka Tomáš Beran

Neziskové sdružení SOS dětské vesničky spouští novou kampaň na pravidelné dárcovství dětem.  Jejím cílem je oslovit občasné dárce a seznámit je s důležitostí dlouhodobých příspěvků. Kampaň připravila agentura VCCP.

„Pravidelní dárci jsou klíčoví proto, že zajišťují stabilní financování a umožňují nám dobře plánovat naši pomoc. Také nám výrazně šetří prostředky, které jinak musíme vynakládat na získávání nových darů. Ušetřené peníze pak můžeme využít na další pomoc ohroženým dětem,“ říká Radana Koppová, ředitelka fundraisingu a komunikace SOS dětských vesniček.

Význam pravidelného dárcovství znázorňuje v kampani motiv hrací skříňky se dvěma dětmi, malou holčičkou baletkou a malým klukem fotbalistou. "Tak, jako je třeba pravidelně natahovat hrací skříňku, aby nedohrála, potřebují SOS dětské vesničky dlouhodobé příspěvky, aby mohly být ohroženým dětem oporou po celou dobu jejich dětství," vysvětlují tvůrci.

Kampaň se objeví v televizi, rádiu, tisku a online. Televizního spotu, který se natáčel v ateliéru Pokrok, se režijně chopil Jakub Štáfek, hlas propůjčila Petra Špalková. Spot kromě VCCP pomohla produkovat filmová a reklamní produkce Armada Films, postprodukci zajistilo studio RUR a Be.loud. Vizuály nafotil Tomáš Beran.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy