Aira Group
SOS vesničky
Darujte dětství
- Online
- 1130
Klient | SOS vesničky |
---|---|
Značka | SOS vesničky |
Online marketingová agentura Aira Group připravila pro SOS dětské vesničky obsahovou vánoční kampaň pro sociální sítě a doplňující výkonové kampaně. Cílem je přivést co nejvíce nových dárců a motivovat je k pravidelné podpoře SOS dětských vesniček.
"Hlavní myšlenka vánoční kampaně se opírá o relativně nepatrné a z pohledu dospělého člověka úsměvné zážitky pojící se s dětstvím a vánočním časem. O nepatrné zážitky, z nichž se jako z drobných kousků mozaiky skládá dětství v rodině, které každoročně několik tisíc dětí v České republice nikdy nedostane možnost zažít," vysvětlil Jáchym Klimko, tvůrce konceptu kampaně.
Zážitky v kampani vypráví formou facebookových postů známé osobnosti, zástupci partnerských firem a také pracovníci SOS dětských vesniček. Mezi tvářemi kampaně se objeví fotograf Tomáš Třeštík, ředitel Hypoteční banky Jiří Feix, moderátor a komik Petr Cerha alias Nasty a další.
Vizuální podobu kampaně, nastavování výkonové části a její správu zajišťuje online marketingová agentura Aira Group, která se už více než rok stará o SOS dětské vesničky v oblasti online komunikace.
Komentáře