upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Aira Group

SOS vesničky
Darujte dětství

Darujte dětství
Klient SOS vesničky
Značka SOS vesničky

Online marketingová agentura Aira Group připravila pro SOS dětské vesničky obsahovou vánoční kampaň pro sociální sítě a doplňující výkonové kampaně. Cílem je přivést co nejvíce nových dárců a motivovat je k pravidelné podpoře SOS dětských vesniček.

"Hlavní myšlenka vánoční kampaně se opírá o relativně nepatrné a z pohledu dospělého člověka úsměvné zážitky pojící se s dětstvím a vánočním časem. O nepatrné zážitky, z nichž se jako z drobných kousků mozaiky skládá dětství v rodině, které každoročně několik tisíc dětí v České republice nikdy nedostane možnost zažít," vysvětlil Jáchym Klimko, tvůrce konceptu kampaně.

Zážitky v kampani vypráví formou facebookových postů známé osobnosti, zástupci partnerských firem a také pracovníci SOS dětských vesniček. Mezi tvářemi kampaně se objeví fotograf Tomáš Třeštík, ředitel Hypoteční banky Jiří Feix, moderátor a komik Petr Cerha alias Nasty a další.

Vizuální podobu kampaně, nastavování výkonové části a její správu zajišťuje online marketingová agentura Aira Group, která se už více než rok stará o SOS dětské vesničky v oblasti online komunikace.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy