upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Underline

SOS vesničky
Ztracené dětství

Ztracené dětství
Klient SOS vesničky
Značka SOS vesničky
Fotograf/ka Tomáš Třeštík

Nezisková organizace SOS dětské vesničky připravila novou mediální kampaň. Ta upozorní na situace, ve kterých se ohrožené děti běžně ocitají, a podpoří tak důležitost preventivní péče v problémových rodinách. Za kampaní stojí pražská agentura Underline, autorem fotografií je Tomáš Třeštík.

V rámci mediální kampaně pro podzim a zimu vznikla série tří snímků zobrazujících malé děti v kritických situacích. Po vzoru fotografií byly vytvořeny i tři televizní spoty, svůj hlas propůjčila herečka Hana Maciuchová. Tomáš Třeštík i Hana Maciuchová se na kampani podíleli bez nároku na honorář.

Novinkou, kterou SOS dětské vesničky na podzim také představují, je Podílový dobropis. Tento personalizovaný certifikát obdrží každý dárce, který se rozhodne podporovat ohrožené děti v péči SOS dětských vesniček pravidelně. Patronkou projektu je zpěvačka Iva Marešová.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy