upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Bard PR

Společnost E
Žádnou paniku

Klient Společnost E
Značka Společnost E
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Režisér Miro Mráz
Web http://www.zadnoupaniku.cz

Společnost E a agentura Bard PR v nové kampani informují o epilepsii a radí, jak pomoci lidem s epileptickým záchvatem. Vyvrací i mýty spojené s touto nemocí. "Hodně lidí si myslí, že při záchvatu se dotyčnému musí dát něco do pusy, aby si nepřekousl jazyk. To v žádném případě, pokud tedy nechcete přijít o prsty, nebo toho člověka trvale připravit o zuby,” uvedla k tématu Alena Červenková, ředitelka Společnosti E - organizace, která už 26 let pomáhá lidem s epilepsií.

"Chceme oslovit hlavně mladé lidi na sociálních sítích. Ukázat jim, že lidé s epilepsií jsou mezi námi, a že se člověk jejich případných  záchvatů nemusí bát. Důležité je, aby věděli, co dělat, když to na někoho přijde," popsala sdělení kampaně Tereza Jurečková z Bard PR. Pozitivně laděné spoty, které si hrají s nadsázkou, režíroval Miro Mráz a natáčel Filip Knoll. Hráli Tereza Dočkalová, Šimon Krupa, Veronika Lazorčáková a Petr Buchta. Kampaň na sociálních sítích spojuje hashtag #zadnoupaniku.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy