Bard PR
Společnost E
Žádnou paniku
- Online
- 982
Klient | Společnost E |
---|---|
Značka | Společnost E |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Režisér | Miro Mráz |
Web | http://www.zadnoupaniku.cz |
Společnost E a agentura Bard PR v nové kampani informují o epilepsii a radí, jak pomoci lidem s epileptickým záchvatem. Vyvrací i mýty spojené s touto nemocí. "Hodně lidí si myslí, že při záchvatu se dotyčnému musí dát něco do pusy, aby si nepřekousl jazyk. To v žádném případě, pokud tedy nechcete přijít o prsty, nebo toho člověka trvale připravit o zuby,” uvedla k tématu Alena Červenková, ředitelka Společnosti E - organizace, která už 26 let pomáhá lidem s epilepsií.
"Chceme oslovit hlavně mladé lidi na sociálních sítích. Ukázat jim, že lidé s epilepsií jsou mezi námi, a že se člověk jejich případných záchvatů nemusí bát. Důležité je, aby věděli, co dělat, když to na někoho přijde," popsala sdělení kampaně Tereza Jurečková z Bard PR. Pozitivně laděné spoty, které si hrají s nadsázkou, režíroval Miro Mráz a natáčel Filip Knoll. Hráli Tereza Dočkalová, Šimon Krupa, Veronika Lazorčáková a Petr Buchta. Kampaň na sociálních sítích spojuje hashtag #zadnoupaniku.
Komentáře