Symbio Digital
Sportka
Sázíme Sportku
- Online
- 2892
Klient | Sazka |
---|---|
Značka | Sportka |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Produkce | Symbio Digital |
Art director | Jakub Ryvola |
Creative director | Zdeněk Hejda |
Copywriter | Martin Svetlík |
Grafika/ilustrace | Jakub Ryvola, Narn Badmaev |
Account manager | Lenka Palová Programátor: Martin Očenáš, Kodér: Jiří Váňa |
Spolu se spuštěním nadlinkové kampaně na Sportku se dočkala nové podoby i online komunikace největší české loterie. Návrh a exekuci celoroční digitální kampaně dostala v rámci výběrového řízení na starosti agentura Symbio Digital a uživatelé si aktuálně mohou prohlédnout první fázi. Jejím hlavním cílem je poradit všem sázejícím, jak nejlépe hrát Sportku, a to na kampaňové microsite sazimesportku.sazka.cz.
V první fázi kampaň využívá především display formáty (včetně nestandardních) vedoucí na kampaňovou microsite. Nové partnerství na digitálním trhu se zrodilo na konci loňského roku, kdy Symbio vyhrálo výběrové řízení na digitální komunikaci značky Sportka. Na základě výsledků tendru už ale Sazka oslovila agenturu i s projekty pro další značky ze svého portfolia – například s kampaní na kurzové sázky Sazka Bet.
Komentáře