Symbio Digital
Sportka
V každé fotce se skrývají čísla Sportky
- Online
- 1729
Klient | Sazka |
---|---|
Značka | Sportka |
Obor | Volný čas, rekreace, zábava, sport |
Produkce | Symbio Digital |
Art director | Jakub Ryvola, David Arazim |
Creative director | Martin Svetlík |
Copywriter | Vojtěch Urbánek |
Grafika/ilustrace | Jakub Ryvola |
Account manager | Jan Pažin; Project Manager: Lenka Reiterová |
Programátor | Ondřej Macoszek |
Kodér | Peter Hiža |
Web | https://sazimesportku.sazka.cz/ |
Sazka spustila pro mladší cílovou skupinu novou digitální kampaň, kdy umožní uživatelům poprvé v historii vybrat si čísla do Sportky na základě libovolné fotografie. Kampaň realizuje agentura Symbio Digital. Základem je algoritmus, který rozloží barevné spektrum každé fotky. K šesti nejčastějším barvám pak podle číselné hodnoty RGB (red-green-blue, jeden ze způsobů skládání barev) přiřadí odpovídající číslo. „Naši rodiče sázeli velmi často své datum narození, protože věřili, že právě osobní čísla jim přinesou štěstí. Pro dnešní generaci ale datum narození už nic osobního neznamená – svoji osobnost mají uloženou na sociálních sítích, mimo jiné právě ve fotkách,“ vysvětluje vznik konceptu specialistka digitálního marketingu Kamila Beránková. Uživatelé tak poprvé dostávají možnost vsadit ve Sportce čísla, vycházející například z fotky jejich partnera, domácího zvířete nebo třeba oblíbené celebrity. Pokud do analyzátoru nahrají fotku talismanu nebo jiného ze soutěžních témat, mohou se s fotografií zúčastnit soutěže o 10.000 Kč. Všichni soutěžící také získají upravenou fotku, která v průběhu barevné analýzy vytváří efekt podobný pohledu přes kaleidoskop. Tu lze obratem sdílet na sociálních sítích. Celá kampaň běží primárně na mobilní platformě, aby uživatelé mohli fotky nahrát nebo vyfotit přímo z telefonu. Tím Sazka reaguje na chování mladší cílové skupiny, která téměř ve čtvrtině případů přichází na její weby právě z mobilu. I bannerová kampaň, kterou realizuje opět Symbio, je nastavena převážně na mobilní formáty. Digitální kampaň cílí na mladé hráče a podporuje podzimní vlnu ATL komunikace Sportky s claimem Tisíce splněných snů.
Komentáře