upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Symbio Digital

Sportka
V každé fotce se skrývají čísla Sportky

V každé fotce se skrývají čísla Sportky
Klient Sazka
Značka Sportka
Obor Volný čas, rekreace, zábava, sport
Produkce Symbio Digital
Art director Jakub Ryvola, David Arazim
Creative director Martin Svetlík
Copywriter Vojtěch Urbánek
Grafika/ilustrace Jakub Ryvola
Account manager Jan Pažin; Project Manager: Lenka Reiterová
Programátor Ondřej Macoszek
Kodér Peter Hiža
Web https://sazimesportku.sazka.cz/

Sazka spustila pro mladší cílovou skupinu novou digitální kampaň, kdy umožní uživatelům poprvé v historii vybrat si čísla do Sportky na základě libovolné fotografie. Kampaň realizuje agentura Symbio Digital. Základem je algoritmus, který rozloží barevné spektrum každé fotky. K šesti nejčastějším barvám pak podle číselné hodnoty RGB (red-green-blue, jeden ze způsobů skládání barev) přiřadí odpovídající číslo. „Naši rodiče sázeli velmi často své datum narození, protože věřili, že právě osobní čísla jim přinesou štěstí. Pro dnešní generaci ale datum narození už nic osobního neznamená – svoji osobnost mají uloženou na sociálních sítích, mimo jiné právě ve fotkách,“ vysvětluje vznik konceptu specialistka digitálního marketingu Kamila Beránková. Uživatelé tak poprvé dostávají možnost vsadit ve Sportce čísla, vycházející například z fotky jejich partnera, domácího zvířete nebo třeba oblíbené celebrity. Pokud do analyzátoru nahrají fotku talismanu nebo jiného ze soutěžních témat, mohou se s fotografií zúčastnit soutěže o 10.000 Kč. Všichni soutěžící také získají upravenou fotku, která v průběhu barevné analýzy vytváří efekt podobný pohledu přes kaleidoskop. Tu lze obratem sdílet na sociálních sítích. Celá kampaň běží primárně na mobilní platformě, aby uživatelé mohli fotky nahrát nebo vyfotit přímo z telefonu. Tím Sazka reaguje na chování mladší cílové skupiny, která téměř ve čtvrtině případů přichází na její weby právě z mobilu. I bannerová kampaň, kterou realizuje opět Symbio, je nastavena převážně na mobilní formáty. Digitální kampaň cílí na mladé hráče a podporuje podzimní vlnu ATL komunikace Sportky s claimem Tisíce splněných snů.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy