upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Správná škola
Správná škola

Klient AV Media, Microsoft
Značka Správná škola
Obor Firemní komunikace a sponzorství
Web http://www.spravnaskola.cz/

S druhým ročníkem přichází projekt Správná škola propagující zapojení moderních technologií do výuky na základních školách. Nově jej podporuje online kampaň a upoutávkové video. Organizátorem projektu je agentura AV Media, partnerem se stal Microsoft.

Součástí Správné školy je letos soutěž mezi všemi třídami českých škol, která má ukázat reálný stav výuky s použitím informačních technologií (ICT) a zapojení žáků do interaktivní výuky v běžných kmenových třídách, při výuce jazyků či přírodních věd. Třídy, které se do ní chtějí zapojit, proto musí natočit video, zachycující vzdělávání či rozvoj studentů s využitím moderních ICT prostředků, jako jsou například interaktivní tabule, žákovská zařízení, jazykové laboratoře, digitální měřicí systémy a podobně. Soutěž poběží do 15. května tohoto roku a o vítězi rozhodne odborná porota a návštěvníci webových stránek, kam soutěžící své příspěvky sami nahrají.

Výherci získají příspěvek na školu v přírodě ve výši 30.000 Kč a dvakrát jednodenní školní výlet v hodnotě 15.000 Kč do některé z nabízených vědecko-zábavních institucí v Česku.

„Kampaní bychom chtěli podnítit zájem rodičů a dětí o podobu výuky v jejich škole a rozvířit diskusi o změnách směřujících k efektivitě využití moderních technologií ve školách,“ tvrdí Ivana Melíšková, konzultant pro vzdělávání ze společnosti AV Media. Jako nástroje, které podle ní pomohou učitelům k atraktivnější formě výuky, zmínila interaktivní tabule, zapojená žákovská zařízení, hlasovací a měřicí systémy pro realizaci experimentů v přírodních vědách, interaktivní stoly nebo podlahy. "Děti si díky tomu lépe zapamatují látku z hodiny a projevují větší zájem o učení,“ prohlašuje Melíšková.

„Dnešní děti používají technologie od malička a jejich přítomnost zvyšuje jejich pozornost a zájem o cokoli včetně vzdělání. Právě proto hledáme příběhy o tom, v jakých předmětech a jak si děti online hrají, jak ve výuce pracují se vzdělávacími aplikacemi, jak využívají virtuální prostředí, nástroje a poznámkové blogy nebo jak si užívají videokonference se studenty z druhé části zeměkoule," doplňuje Karel Klatovský, manažer programu partneři ve vzdělávání v Microsoftu.Videa ze soutěže by dále měla podle jejích organizátorů sloužit jako inspirace pro ostatní školy, a ukázat tak správné příklady výuky s konkrétními aktivitami.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy