WMC Grey
Starobrno
Město stvořené pro škopek
- Venkovní
- 3200
Klient | Heineken Česká republika |
---|---|
Značka | Starobrno |
Obor | Alkoholické nápoje |
Moravská pivní značka Starobrno využije v regionálním tisku a na velkoplošných plakátehc v brněnském centru a poblíž něj nový vizuál, na němž se v hlavní roli objeví nový Škopek, starobrněnský půllitr od designéra Ronyho Plesla, jemuž sekunduje celé defilé brněnských symbolů. Brno je zde představováno jako jedinečné město, v němž se snoubí moderní objekty a originální skutečnost s krásnou historií.
V červenci se vizuál kampaně začal objevovat v regionálních vydáních MF Dnes. V průběhu srpna bude k vidění na nepřehlédnutelných plochách v brněnských ulicích Křenová, Příkop, Mendlovo náměstí, Koliště, Palackého, Zvonařka a také přímo na budově Pivovarské restaurace. Starobrno počítá v blízké budoucnosti s dalším rozvojem konceptu. Motivy z něj využije na nových podtáccích, na svém webu i v komunikaci s fanoušky na sociální síti Facebook. Koncept Starobrno upraví a využije také pro Den otevřených dveří v pivovaru, který se letos koná 7. září.
Kampaň pro Starobrno vytvořila agentura WMC Grey ve spolupráci se studiem Drawetc.
Komentáře