upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

WMC Grey

Starobrno
Město stvořené pro škopek

Město stvořené pro škopek
Klient Heineken Česká republika
Značka Starobrno
Obor Alkoholické nápoje

Moravská pivní značka Starobrno využije v regionálním tisku a na velkoplošných plakátehc v brněnském centru a poblíž něj nový vizuál, na němž se v hlavní roli objeví nový Škopek, starobrněnský půllitr od designéra Ronyho Plesla, jemuž sekunduje celé defilé brněnských symbolů. Brno je zde představováno jako jedinečné město, v němž se snoubí moderní objekty a originální skutečnost s krásnou historií.

V červenci se vizuál kampaně začal objevovat v regionálních vydáních MF Dnes. V průběhu srpna bude k vidění na nepřehlédnutelných plochách v brněnských ulicích Křenová, Příkop, Mendlovo náměstí, Koliště, Palackého, Zvonařka a také přímo na budově Pivovarské restaurace. Starobrno počítá v blízké budoucnosti s dalším rozvojem konceptu. Motivy z něj využije na nových podtáccích, na svém webu i v komunikaci s fanoušky na sociální síti Facebook. Koncept Starobrno upraví a využije také pro Den otevřených dveří v pivovaru, který se letos koná 7. září.

Kampaň pro Starobrno vytvořila agentura WMC Grey ve spolupráci se studiem Drawetc.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy