upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Motion Media, Young & Rubicam

Staropramen Cool
Bílá vychlaď, modrá vypij

Klient Pivovary Staropramen
Značka Staropramen Cool
Obor Alkoholické nápoje

Pivovary Staropramen startují kampaň na podporu své značky pivních mixů Staropramen Cool. Jako její hlavní přednost propagují nový obal, jehož součástí je indikátor, který díky speciální technologii barevně rozlišuje stupeň vychlazení. Pivní mix by měl mít správnou teplotu, pokud je tento indikátor zabarven modře. V případě bílé barvy by se měl nápoj dát vychladit.

Slogan Bílá - vychlaď, modrá - vypij provází televizní spot, který poběží na televizních stanicích skupin Prima a Barandov. V televizi se objeví také sponzoringové vzkazy před vybranými pořady. Kampaň se stejným sloganem poběží během následujících měsíců i online. Staropramen Cool se stejně jako v minulých letech objeví také na hudebních festivalech, kde je značka Staropramen partnerem. Půjde například o letní festivaly Rock for People, Votvírák nebo Rock for Churchill. Připraveny jsou i ochutnávky v obou prodejních kanálech maloobchod a gastronomie.

Staropramen Cool letos představil nové příchutě Bezový květ a citron a pro zákazníky Tesca navíc limitovanou edici příchuti Bílé hrozny a Aloe Vera. „Domníváme se, že je na trhu stále prostor pro nápoje tohoto typu, zejména mezi mladými dospělými a ženami. I to je důvod rozšiřovat stále portfolio o nové příchutě, které mohou oslovit konzumenty jiných nápojových kategorií,“ uvedl k tomu mluvčí Pivovarů Staropramen Pavel Barvík.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy