upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Etnetera Motion, Young & Rubicam

Staropramen
Extra důvod se sejít

Klient Pivovary Staropramen
Mediální agentura Universal McCann
Značka Staropramen
Obor Alkoholické nápoje

Na podporu oslav Dnů českého piva připravily Pivovary Staropramen novou marketingovou kampaň pod názvem Extra důvod se sejít. Ta současně propaguje pivní speciál značky Staropramen, a sice extra chmelenou nepasterizovanou 12. Klíčovou část kampaně tvoří televizní spot, který poběží hlavně v televizích skupiny Prima od začátku září 2016. Kromě televize se kampaň objeví ve všech stanicích Radiohouse, v síti kin Cinestar, na billboardech, bigboardech, reklamních plochách na tramvajích, v metru, na citylightech na pražském Hlavním nádraží a na internetu. Část kampaně se odehraje i v místě prodeje, tedy v hospodách a restauracích, kde je pro konzumenty připravená aktivace spojená se Dny českého piva. Na realizaci kampaně se podílely agentury Young & Rubicam, Ray Production, Universal McCann, Etnetera Motion a PR Konektor. Dny českého piva odstartují 23. září a potrvají do soboty 1. října.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy