Etnetera Motion, Young & Rubicam
Staropramen
Extra důvod se sejít
- Televize
- 1235
Klient | Pivovary Staropramen |
---|---|
Mediální agentura | Universal McCann |
Značka | Staropramen |
Obor | Alkoholické nápoje |
Na podporu oslav Dnů českého piva připravily Pivovary Staropramen novou marketingovou kampaň pod názvem Extra důvod se sejít. Ta současně propaguje pivní speciál značky Staropramen, a sice extra chmelenou nepasterizovanou 12. Klíčovou část kampaně tvoří televizní spot, který poběží hlavně v televizích skupiny Prima od začátku září 2016. Kromě televize se kampaň objeví ve všech stanicích Radiohouse, v síti kin Cinestar, na billboardech, bigboardech, reklamních plochách na tramvajích, v metru, na citylightech na pražském Hlavním nádraží a na internetu. Část kampaně se odehraje i v místě prodeje, tedy v hospodách a restauracích, kde je pro konzumenty připravená aktivace spojená se Dny českého piva. Na realizaci kampaně se podílely agentury Young & Rubicam, Ray Production, Universal McCann, Etnetera Motion a PR Konektor. Dny českého piva odstartují 23. září a potrvají do soboty 1. října.
Komentáře