upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Young & Rubicam

Staropramen
Jeden za všechny, všichni na jedno

Klient Pivovary Staropramen
Značka Staropramen
Obor Alkoholické nápoje

Se sloganem „Jeden za všechny, všichni na jedno“ startuje Staropramen 2. února 2012 kampaň, jejíž součástí bude také nové logo. Mění se i celkový vizuální styl značky. Kampaň se objeví na obrazovkách stanic Nova, Nova Cinema, Prima Family a Prima Cool v podobě půlminutových spotů.

„Důvodem změn je především skutečnost, že se Staropramen v minulých letech soustředil především na produktovou komunikaci, která nejen v případě Staropramenu Cool Lemonu a Staropramenu Nefiltrovaného přinesla obchodní úspěch. Pro další růst značky jsme se rozhodli pracovat také s její image,“ uvedla manažerka značky Staropramen Eva Zlámalová.

Kreativu kampaně připravila agentura Young & Rubicam, režie reklamy se ujal režisér Dimitar Mitovski. Média nakoupila agentura Universal McCann. Televizní komunikaci doplní on-line média a s kampaní se bude možné setkat také na venkovních nosičích v Praze i dalších částech republiky.

Občerstvené logo

Po šesti letech mění Staropramen logo a následně i vizuální styl, připravila je agentura Cocoon Group. V roce 2006 jako první z českých piv použil netradiční formu vertikálního loga a kapičkového pozadí.

Logo Staropramenu v únoru 2006 a v únoru 2012

Logo Staropramenu v únoru 2006 a v únoru 2012

„V roce 2011 jsme v designu začali se změnou etiket. Klíčové zdůraznění vertikálního loga a ikony ‘S’ jsme nyní využili a postupujeme o další krok dál. Začínáme používat nové logo v podobě štítu,“ říká Zlámalová.

Představení loga probíhá i na profilu Staropramenu na sociální síti Facebook, který má už více než 46 tisíc fanoušků. Změny v designu a komunikaci se pak projeví i na prodejních místech a v hospodách a restauracích, jež nabízí piva Staropramen.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy