upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Young & Rubicam

Staropramen
Jedno nás spojuje

Klient Pivovary Staropramen
Mediální agentura Universal McCann
Značka Staropramen
Obor Alkoholické nápoje

Hudba je hlavní zážitkovou aktivitou značky Staropramen. Do hudebních aktivit investuje desítky miliony korun ročně. Součástí hudebního konceptu jsou partnerství s letními festivaly, O2 arénou i vybranými hudebními kluby. Fungující partnertsví s nejvýznamnějšími festivaly se  letos rozšíří o sérii osmi akcí v rámci festivalu České a Moravské hrady. Navíc vůbec poprvé Staropramen tento koncept podpoří televizní reklamní kampaní doplněnou velkou spotřebitelskou soutěží se startem v pondělí 19. května, v červnu pak půjde do rádií a na venkovní plochy.

„Umění obecně a hudba především má tu moc, že dokáže lidi spojovat. Je to jazyk, kterému rozumí každý. Pro nás je tato oblast obzvlášť zajímavá, protože zprostředkovává zážitky, ke kterým dobré pivo jednoznačně patří,“ uvádí Michal Šlechta, manažer značky Staropramen.“Proto jsme si hudební aktivity vybrali jako ty hlavní, které budeme dlouhodobě podporovat.“

Staropramen začal  s hudbou intenzivně pracovat před patnácti lety v rámci svých Slavností pivovaru. Před deseti lety udělal důležitý krok, když  navázal partnerství s pražskou O2 arénou, ve které vystupují největší domácí i zahraniční umělci. Poté se mu povedlo nastartovat spolupráci s nejvýznamějšími letními hudebními festivaly u nás. „Nejprve jsme se stali hlavním a  později generálním partnerem prestižního festivalu Rock for People. Díky partnerstvím se naše pivo bude čepovat také na Votvíráku, Rock for Church(ill) a od letoška také na sérii letních festivalů České a Moravské hrady. Pokrýváme tak celou  festivalovou sezónu od začátku do konce. Navíc oslovujeme spotřebitele po celé České republice,“ dodává k hudebnímu konceptu Jan Vošta, event&sponzoring manažer společnosti Pivovary Staropramen.

Dnes je tak hudební koncept Staropramenu velmi pestrou a celoroční aktivitou. „Abychom zdůraznili spojení Staropramenu a hudby, letos poprvé použijeme v rámci hudební kampaně televizní spot, který komunikuje hlavní myšlenku Jedno nás spojuje,“ vysvětluje Michal Šlechta. Kampaň, která začíná v květnu a bude v různých podobách bude trvat po celou festivalou sezónu, doplňuje velká spotřebitelská soutěž o 40 tisíc hudebních cen „Hudební nálož dárků“. „Načasování promoce na toto období mělo za cíl vybavit spotřebitele na festivaly a přilákat je k tématu hudby. V naší další komunikaci je pozveme na akce, kterých se účastníme. I tímto způsobem chceme pomáhat pořadatelům festivalů,“ doplňuje Šlechta

Staropramen partnertství s festivaly nestaví jen na finanční pomoci a kvalitní pivo není jedinou přidanou hodnotou, kterou Staropramen na velkých hudebních akcích nabízí. „Chceme být festivalům především zkušenými partnery. Základem našeho partnerství je samozřejmě široké portfolio a kvalitní pivní servis.To je to hlavní, co se od nás očekává. Stále větší význam však pro nás i pořadatele mají doprovodné aktivity, které festival zpestří nebo ještě lépe zkvalitní,“ upozorňuje Jan Vošta.

Pro letošní festivalovou sezónu chystá Staropramen dvě  novinky v odlišných oblastech. Tou první je speciální narozeninová edice Staropramen 11 pro festival Rock for People, který letos slaví 20. ročník. „K takto významnému výročí jsme chtěli festivalu dát něco,co potěší pořadatele i návštěvníky. Staropramen 11 je v posledních dvou letech nejoblíběnější druh piva na hradeckém festivalu. Proto jsme se rozhodli ji návštěvníkům nabídnout jinak - nefiltrovanou, nepasterizovanou, tankovou. Nyní už zraje v tancích,“ prozrazuje Vošta.

Druhá novinka zlepší podmínky na vybraných festivalech zdravotně hendikepovaným fanouškům, zejména pak vozíčkářům. „Díky našemu dlouhodobému zodpovědnostnímu programu „Sbírej víčka, postavíme…“, v rámci kterého recykluje pivní víčka, vytoříme bezbariérové nájezdy a vyvýšené pološiny, ze kterých lidé lépe uvidí na pódia a více si koncerty užijí. Připraveno bude také několik snížených barů,“ popisuje Jan Vošta, event&sponzoring manager Staropramenu. Bezbariérové řešení poprvé festival  vyzkouší na festivalu Votvírak a následně na tuzemském největším festivalu Rock for People.

„Mít dobrého a silného partnera je pro pořadatele velmi důležité. Na Staropramenu oceňujeme jak kontinuitu hudebního konceptu a partnerství s námi, tak také to, že každý rok přijde s nějakou novinkou, která přináší přidanou hodnotu návštěvníkům. Nefiltrovaná tanková jedenáctka nebo posílení bezbariérovosti festivalu je jedním z příkladů,“ prozrazuje Michal Thomes, ředitel festivalu Rock for People, na kterém je Staropramen pátým rokem a druhým jako generální partner.

Rok 2014 tak znamená pro Staropramen posílení a zkvalitnění hudebního konceptu. „Věříme, že se lidé se Staropramenem budou dobře bavit. Jsou před námi stovky hudebních vystoupení, desetitisíce návštěvníků a statisíce vyčepovaných půllitrů. Staropramen a hudba budou opět lidi spojovat,“ dodává Michal Šlechta ze Staropramenu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy