Young & Rubicam
Staropramen
Na jednom poznáš všechny nejlíp
- Televize
- 1294
Klient | Staropramen |
---|---|
Značka | Staropramen |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Bistro Films |
Režisér | Eric Yealland |
Web | http://pivo.cz/ |
Staropramen chce jarní kampaní značky připomenout, že „na jednom pivu lze všechny poznat nejlíp“. Hlavní letošní televizní spot Staropramenu bude vysílán na stanicích skupiny Prima Group. Část kampaně se objeví také v deseti tematicky upravených variacích pro digitální prostředí v rámci pre-roll formátů určených pro internetové servery YouTube a iPrima. Deset různých začátků videí vychází ze znalosti nejčastěji navštěvovaných kategorií videí: sportovní videa, hudební videa, zvířata, vaření a recepty atd. Kampaň doprovodí i mobilní aplikace Pivo?! Její spuštění je plánováno na začátek dubna. Všichni zájemci se nyní mohou registrovat na speciální microsite. O zahájení možnosti stahování aplikace je pak bude Staropramen informovat. Aplikaci vyvinula agentura Motion Media.
Komentáře