upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Etnetera Motion, Young & Rubicam

Staropramen
Pozvi kámoše na jedno

Klient Pivovary Staropramen
Značka Staropramen
Obor Alkoholické nápoje

Značka Staropramen spustila novou kampaň s mottem Pozvi kámoše na jedno!. Kampaň běží v televizních stanicích skupiny Prima, v out-of-home médiích převážně v Praze (na billboardech, hypercubech a tramvajích) a v online médiích, kde se objevuje ve formě speciálních krátkých pivní videí na sociálních sítích. Televizní spot a vizuály připravila agentura Young & Rubicam, o online se starala agentura Etnetera Motion. PR část kampaně probíhá v režii agentury PR.Konektor.

Pivovary Staropramen si navíc zadaly u výzkumné společnosti Ipsos průzkum, jaký mají Češi vztah k chození na pivo ve spojitosti s přátelstvím. Výzkum probíhal během března a dubna na vzorku 800 respondentů patřících do takzvané pivní populace. Tu tvoří lidé, kteří si alespoň jednou do měsíce dají pivo, což je údajně přes 90 % dospělých mužů a téměř dvě třetiny dospělých žen. Podle výsledků je zvyk "zajít na jedno", a to minimálně jednou do měsíce, nejčastějším způsobem, jak se dnes čeští pivaři setkávají se svými přáteli - dodržuje ho totiž téměř 80 % dospělé pivní české populace.

Podle zmíněného průzkumu mají Češi sice stovky přátel na sociálních sítích, ale kontakt udržují jen s patnácti (bez ohledu na jejich přítomnost na sítích). Se šesti se i pravidelně vídají, a to aspoň jednou do měsíce. Nejčastěji pak s nimi chodí na pivo do hospody, či jiného podniku. Zatímco u mužů tato aktivita naprosto dominuje, u žen je kromě chození na jedno (i u nich jde ale o nejčastější činnost s přáteli) oblíbená také návštěva kamarádek doma, setkání na kávě či společné aktivity s dětmi.

Muži a mladší lidé do 35 let chodí na pivo ještě ve větší míře: víc než třetina z nich jde posedět na pivo s kamarády minimálně jednou do týdne. Nejčastěji pak lidé chodí do ověřených podniků, konkrétně hospod či standardních českých restaurací. "Ženy kromě těchto zařízení volí pro setkání s kamarádkami oproti ostatním častěji stylovější restauraci, kavárnu či vinárnu, u mladých do 35 let je pak oblíbený kromě kavárny ještě hudební klub či bar," tvrdí Petra Chovancová, senior brand manažerka značky Staropramen. 

Na pivo se Češi nejčastěji svolávají telefonem. Aplikace typu FB Messenger či WhatsApp pravidelně pro tyto účely používá čtvrtina české dospělé populace, aspoň někdy pak skoro 40 %. „Mladí lidé do 35 let tyto aplikace využívají na pravidelné bázi ve 40 % případů, ve stejné míře i telefonují. Na aplikacích vítají především možnost tvoření skupinek, a domlouvají se na akci i s dvoutýdenním předstihem,“ tvrdí Chovancová.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy