upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Hullabaloo

Staropramen Sládkova limonáda
Vlastně ji jen sklízíme

Vlastně ji jen sklízíme
Klient Pivovary Staropramen
Značka Staropramen Sládkova limonáda
Obor Nealkoholické nápoje
Art director Kateřina Mestická, Jorge Riera Flores
Creative director Jiří Pleskot
Copywriter Martin Vašíček
Account manager Barbora Čechvalová

Po úspěchu beermixů připravil Staropramen nový typ osvěžení: nealkoholickou sladovou limonádu pro dospělé. Bude k dostání ve dvou variantách: Original s jemnou sladovou chutí a Jablko obohacené o přírodní chuť jablek. Kromě BTL aktivit provází launch i ATL kampaň. Hlavním pojítkem kampaně je televizní spot, který se natáčel v krajině okolo zříceniny hradu Trosky. Kampaň se dále objeví na nosičích venkovní reklamy, v onlinu a tiskových médiích.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy